Нова політика конфіденційності корпорації Google

Нововведення, про які компанія повідомила у своєму блозі, повністю суперечать тій політиці конфіденційності, якої раніше дотримувалася корпорація. Тепер інформація про користувачів поштового сервісу , пошукової системи Search і найбільшого відеохостингу буде збиратися воєдино за згодою власника облікового запису, а потім використовуватися у власних цілях.

Про зміни у політиці конфіденційності було оголошено у вівторок, але в дію вони вступлять лише з 1 березня 2012 року. Після зазначеної дати ті користувачі, які заходять у свій Google для того, аби скористатися якою-небудь послугою, автоматично видадуть корпорації інформацію, яку остання зможе використовувати, пропонуючи користувачеві інші послуги.

Своє нове рішення Google пояснює наступним чином: "Наша нова дозволяє об’єднати інформацію про користувача, отриману з однієї служби, з інформацією з інших сервісів. Простіше кажучи, ми будемо ставитися до вас як до одного користувача в усіх наших продуктах, що означає більш просте й інтуїтивне використання сервісів від Google". Компанія обіцяє не передавати отримані дані третім особам, і в той же час не збирати інформацію, не отримавши на це згоду кожного конкретного користувача.

На думку критиків, процес "деанонімізації" користувачів розпочався досить давно. Політика конфіденційності Google впевнено зміщується у бік спільного використання даних користувачів усіма службами. Таким чином, якщо спочатку компанія вимагала використання реальних імен для соціальної мережі Google+, то тепер ці імена будуть фігурувати під кожним пошуковим запитом, який здійснює користувач. Цей факт особливо тривожний тим, що пропаде недоторканність приватного життя, яку колись пропагувала Google. Вся інформація про те, що дивиться, чим цікавиться, які місця хоче відвідати, що обговорює у соціальній мережі користувач, тепер буде збиратися для потреб корпорації.

Джерело: www.gizmodo.com

Коментарі: