Цікаві факти про бренди

Найдорожчим брендом світу за підсумками 2009 року є (вартість понад 100 млрд. доларів). На другому місці знаходиться – 76,2 млрд. Третє місце – Coca-Cola (68,9 млрд.), четверте – (66,6 млрд.), а на п’ятому – (66,5 млрд. доларів).

Найдорожча рекламна кампанія у світі. У 2002 році фірма Pepsi запросила поп-співачку Брітні Спірс для рекламування своєї продукції. За 90-секундний ролик знаменитий виробник прохолодних напоїв виклав 7,53 млн. доларів.

У Німеччині знаходиться найстаріший на планеті сімейний банк. , один з дуже небагатьох незалежних банків країни, був відкритий в Гамбурзі в 1590 році.

Через 11 років, після того як компанія McDonald’s повідомила про те, що всі смажені страви готуватимуться на рослинному маслі, корпорація визнала, що "натуральний ароматизатор" у складі масла для смаження – яловичий жир.

Багато компаній регламентують зовнішній вигляд своїх співробітників. Далі всіх пішла корпорація , яка зобов’язала співробітників "Діснейлендів", що зображують мультиплікаційних персонажів на кшталт Міккі-Мауса, носити діснеївську нижню білизну.

Найбільш відома французька марка "почалася" з кулькової ручки, випущеної в 1950 році. Марсель Бік і Едуард Буфар в 1945 році придбали невелику фабрику на околиці Парижа, де і випустили свій перший товар. Початковий капітал компаньйонів складав лише тисячу доларів. На розробку першої ручки у Біка пішло чотири роки. Він придумував форму, домагався надійності товару. "Одноразова ручка не повинна бути напівразовою, – жартував Бік. – Своє єдине життя вона повинна прожити з блиском".

Найдорожчим у минулому році Інтернет-доменом став diamond.com, який обійшовся у 7,5 млн. доларів. Другий за дорожнечею – vodka.com (3 млн.) – перенаправляє користувачів на інший сайт. Третій номер у списку – проданий за 1,5 млн. доларів домен cameras.com – служить для відображення... платних посилань. У списку ста найдорожчих доменів минулого року найдешевший коштував 70 тис. "вічно зелених".

На музичному фестивалі Lowlands в Голландії компанія виробник джинсового одягу запропонувала відвідувачам заходу досить необхідну послугу – прання. Пральну машину Wrangler Laundromat шириною 18 і заввишки 9 метрів було важко не помітити. Люди знімали забруднений одяг і клали у машину. По завершенні прання на машині висвічувалося текстове повідомлення про те, що одяг можна забирати. "А переодягтися?" – Запитаєте ви. Wrangler підійшла до вирішення цієї проблеми дуже щедро. Людям, які користувалися пральною машиною, видавалися чорні комбінезони. Як і багато інших "ситуативних" рекламних заходів, Wrangler Laundromat – приклад експериментального маркетингу, спрямованого на те, щоб здивувати і захопити споживачів у такий спосіб, який недоступний для журнальної і телевізійної реклами.

Wrangler – не єдина компанія, що мала справу з брудним одягом на музичних фестивалях. У Словенії виробник домашньої техніки вже кілька років пропонує пральні послуги на фестивалі Rock Otocec. Забираючи свій ідеально випраний одяг, відвідувачі фестивалю отримують на пам’ять листівку з написом: "Мамо, я чистий", яку можна відправити додому.

Коментарі: